
Sigorta sektörüyle yaptıkları iş ortaklığına özel önem verdiklerini vurgulayan Uğurlu Oto Cam Genel Müdürü İrfan Duman, “Sektörü yakından tanıyan, sigortalının ve sigortacının isteklerine hızlı cevap verebilen personelimiz, yüksek müşteri memnuniyeti sağlamaktadır” dedi.
Uğurlu Oto Cam Genel Müdürü İrfan Duman, şirket olarak sigorta sektörüne daha kaliteli hizmet sunabilmek için 2007 yılında sigorta departmanının daha da güçlendirileceğini belirtti.
Altyapısını hızla geliştiren Uğurlu Oto Cam Sigorta Departmanı’nın, müşteri odaklı hizmetlerini, eğitimli ve bilinçli personeli ile sürdürdüğünü ifade eden Duman, “Sigorta sektörünü yakından tanıyan, sigortalının ve sigortacının isteklerine hızlı cevap verebilen personelimiz bu sayede yüksek müşteri memnuniyeti sağlamaktadır” dedi.
2007 Ocak ayında sigorta bölümünün iç eğitimini tamamladığını vurgulayan İrfan Duman, “Mart ayından itibaren Bölge Müdürlükleri ve montaj servislerinin sigorta personelleri de eğitim programına alınacak. Bu eğitimlerde sigorta poliçelerinin özellikleri, hasar dosyasının eksiksiz hazırlanması, müşteri psikolojisi ve davranışları gibi konulara ağırlık verilecek” değerlendirmesi yaptı.
GÖREV BİLİNCİ
Günümüzde sigorta sektörünün hızlı bir gelişim içinde olmasının, sigorta şirketlerini ve bu şirketlerle birlikte yan yana çalışan birçok sektörü, aynı hareketliliğe sürüklediğini belirten Duman şöyle konuştu: “Sigortalılara daha çok hizmet sunmak amacıyla sigorta şirketleri tarafından poliçelere eklenen birçok teminat, anlaşmalı iş ortaklarıyla maksimum düzen ve titizlik içinde sürdürülmektedir. Oto cam değişimi konusunda üzerine aldığı görevi en iyi düzeyde icra eden Uğurlu Oto Cam, sigortalılara hizmet sunarken üzerine düşen görevin bilinci içinde hareket etmektedir.”
Hasarın ilk oluşum aşamasından itibaren, direkt olarak sigorta şirketleri, sigortalılar ve yetkili acenteler ile irtibata geçip iletişimi sağladıklarını dile getiren Genel Müdür Duman şunları söyledi:
444 00 70 SİGORTALININ YANINDA
“444 00 70 Oto Cam Hasar İletişim ve İhbar Hattı ile 7 gün 24 saat Türkiye’nin her yerinden sigortalılara daha kolay hizmet sunuyoruz. Sadece bu numaraya ulaşması ile, hasarı olan kişinin o anki tüm mağduriyeti giderilmekte, bilinçli personelin yönlendirmesiyle, en iyi hizmet verilmesi sağlanmaktadır. Hasar ihbarını alan personel tarafından sigortalının bulunduğu il, ilçe ve semt bilgileri alınarak, en yakın Uğurlu Oto Cam montaj istasyonuna yönlendirilmekte ve aynı anda, bilgiler ilgili montaj istasyonuna aktarılmaktadır. Böylelikle, sigortalının cam değişimi için gerekli çalışmalar hızlı bir şekilde başlatılmaktadır.”
TİTİZ HİZMET ANLAYIŞI
Uğurlu Oto Cam’ın hizmetin her aşamasında son derece titiz davrandığını ifade eden Duman sözlerini şöyle sürdürdü: “Sigorta şirketlerinin talep etmiş olduğu evrakların hazırlanmasında sigortalıya yardımcı olunmakta, hasar resimleri ve fotokopi işlemleri servislerimizce yapılmaktadır. Kaliteli ve titizlikle cam değişim işleminin bitmesiyle araç teslimi ve bilgilendirilmesi yapılır. Hazırlanan hasar evrakları Uğurlu Oto Cam Sigorta Departmanı’na ulaşmasıyla birlikte, gerekli araştırma ve incelemeler yapıldıktan sonra ilgili sigorta şirketine ulaştırılır. İşlemlerin tamamlanmasının ardın sigortalıya müşteri hizmetleri bölümünce ulaşılarak, müşteri memnuniyeti ölçümü yapılır.”
SİGORTA ACENTELERİNE HİZMETLERİMİZ
Aynı zamanda Genel Müdürlüğümüzde ve Bölge müdürlüklerimizde bulunan acente ilişkiler uzmanlarımız, acenteleri ziyaret etmekte birebir karşılaşılan sorunları genel müdürlük sigorta departmanımıza raporlamaktadır. Tüm Türkiye’den gelen raporlar ayrıntılı bir şekilde analiz edilmekte ve çözüm yolları bulunmaktadır. Acentelere verilen hizmetlerle beraber sigortalı ve acente memnuniyetleri en düzeye çıkarılmaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder