23 Ocak 2008 Çarşamba

Uğurlu Oto Cam'dan yeni hizmet: Online hasar ihbar ve mobil oto cam değiştirme


Uğurlu Oto Cam Genel Müdürü İrfan Duman, Uğurlu Oto Cam'ın 2007 yılına büyük hedeflerle girdiğini söyledi ve müşteri memnuniyetini artırıcı çalışmaların süreceğini kaydetti. Duman, Uğurlu Oto Cam'ın 7 gün 24 saat 444 00 70 numaralı telefondan "Hasar İletişim ve İhbar" hizmeti gerçekleştirdiğini belirten Duman, bu sisteme direkt olarak ulaşan sigortalılar, sigorta şirketleri, acenteler ve bayilerin cam hasarı ile ilgili sorunlarının giderildiğini söyledi.

Uğurlu Oto Cam'ın mobil araç hizmetinden de bahseden Duman şunları aktardı: "Uğurlu Oto Cam'ın mobil araçları, sigortalının bulunduğu adrese en kısa sürede ulaşmakta ve cam hasarlarına yerinde müdahale etmektedir. Türkiye'nin her yerinden gelen her çağrıyla ilgili çeşitli bilgileri işleyen ve raporlayan sistemlere sahip Uğurlu Oto Cam, sigortalılara 'Müşteri Memnuniyet Analizleri' yaparak, bu bilgileri Uğurlu Hasar Takip Sistemi ile kayıt altına almakta ve denetlemektedir."

İrfan Duman, internet üzerinden de hasar ihbarı aldıklarını dile getirdi ve Uğurlu Oto Cam ekibi tarafından sigortalıya en kısa sürede geri dönüş yapılarak cam hasarının karşılandığını söyledi. Bayilere de internet üzerinden online hasar ihbar hizmeti sunduklarını vurgulayan Duman, "Bayiler www.ugurluotocam.com.tr adresinden "Bayi Hasar İhbar" sistemine tıklayarak sorunsuz bir şekilde sigortalının hasar dosya numaralarını ve fiyat onaylarını alabilmektedirler" dedi.

İrfan Duman ayrıca, sigorta şirketlerinin, www.ugurluotocam.com.tr adresinden 'Sigorta Şirketleri' sistemine tıklayarak tüm sigortalıların hasar dosyalarına ait her türlü bilgi ve raporlara ulaşabildiklerini sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok: