
Uğurlu Oto Cam’ın 2006 yılında yaptığı yatırımlarla, teknolojik yapılanmasını önemli ölçüde tamamladığını belirten Sigortalar Bölüm Koordinatörü Serdar Tufan, şirketin 2007’de müşteri memnuniyetini artırıcı yöndeki çalışmalarını sürdüreceğini belirtti. 2006 yılında teknolojik alanda önemli yatırımlar yapan Uğurlu Oto Cam, 2007 yılına büyük hedeflerle girdi.
Şirketin teknolojik altyapısının dünya standartlarında olduğunu vurgulayan Sigortalar Bölüm Koordinatörü Serdar Tufan, “Uğurlu Oto Cam çağın gereklerine uygun teknolojik yapılanmasını 2006 yılında yaptığı yatırımlarla büyük oranda tamamlamış, fakat her geçen gün daha iyisini yapmak adına bu yatırımlarına devam etmektedir” dedi.
Günümüzde firmaların hep teknolojik altyapısını ön plana çıkardığını ve bu şekilde fark yaratmayı hedeflediğini belirten Serdar Tufan, insanın önüne hiçbir kaynağın geçemeyeceğinin farkında olarak adımlarını atmakta olduklarını ifade etti. Günümüzde teknolojiyi üretenin de, kullananın da insan olduğuna vurgu yapan Tufan, teknolojinin yanında insan kaynaklarına da önemli yatırımlar yaptıklarını belirtti.
YENİ MİSYON, YENİ VİZYON
“Hedeflerimizi, misyonumuzu ve vizyonumuzu yeniden belirledik” diyen Tufan şöyle konuştu: “Uğurlu Oto Cam kurumsal hedefleri ile çalışanların beklentilerini aynı düzlemde buluşturacak planlarını uygulamaya devam etmektedir. Şirketimiz stratejik planını oluşturarak, misyonunu ‘Tüm iş ortaklarımızın karlılığını artırmak için üretmek’ olarak belirlemiştir. Uğurlu Oto Cam önümüzdeki 5 yıllık planda hedefini şu şekilde belirtmiştir; ‘Tedarikçisi olduğumuz her sektörün çözüm ortağı olarak, Türkiye'de lider olmak ve dünyada marka olmak.”
Sigortalar Bölüm Koordinatörü Tufan, "Ekip ruhu ile çalışan, iş ortaklarına katkı sağlayan, sürekli gelişim gösteren, esnek, pazarda lider ve öncü olan, kalitesinden ödün vermeyen, sosyal sorumluluk bilinci ile hareket eden, başarılı ve karlı bir kuruluş olma değerleriyle çalışan Uğurlu Oto Cam, insana yapılan yatırımın, firmaya kat be kat geri döneceğinin bilinciyle hareket etmektedir” değerlendirmesini yaptı.
‘GÜCÜMÜZ ÇALIŞANLAR VE BAYİLERİMİZ’
Çalışanların Uğurlu Oto Cam’ın en önemli gücü olduğunu dile getiren Serdar Tufan şunları söyledi: “2006 yılı içinde istihdam oranını %27 artıran Uğurlu Oto Cam, 2007’nin ilk 6 aylık döneminde istihdamda %18’lik artış hedeflemiştir. Her pozisyon için yetkinliklerini belirlemeye başlayan Uğurlu Oto Cam, işe alım sisteminde ciddi yapılanmalara gitmiştir. Mesleki eğitime 2007 yılı içinde yatırım yapmayı hedefleyen Uğurlu Oto Cam projelerini yıl boyunca müşterileriyle ve Bayileriyle bölgesel toplantılar yaparak paylaşmaya devam edecektir. Beyaz yaka kadrosunun %25’i mühendis olan Uğurlu Oto Cam, her kademede çalışanların geliştirilmesine yoğun bir şekilde devam etmektedir. Belirlediği kalite politikasının, yani ‘İş Ortaklarımızın memnuniyetini ön plana çıkararak, kalite ve memnuniyet odaklı, çevreye saygılı, katılımcılık esasına dayalı üretim yapmak ve sürekliliğini sağlamak’ politikasının tavizsiz uygulayıcısı olarak tüm çalışanlarıyla bu yolda yürümektedir.”
BİLGİ PAYLAŞIMI
“Esnek yapılanma ve bilgi paylaşımı müşteri memnuniyetimizi artıracak” diyen Tufan, “Uğurlu Oto Cam, 2007 yılı içinde kurumsal yapılanmada organizasyonel kademelerin, değişen yönetim uygulamalarının ışığında, müşteri memnuniyetini azami derecede sağlamak için, çağa uygun olarak esnek bir yapılanmaya gidecektir” şeklinde konuştu.
Tufan bilgi paylaşımı alanında yapılan çalışmalarla ilgili olarak şu bilgileri verdi:
“Kurum içi iletişimi etkili bir şekilde sağlamak için 2006 yılında ‘İntranet Bilgi Sistemi’ni hayata geçiren Uğurlu Oto Cam, tüm çalışanların her türlü kurum içi bilgiye ulaşmasını sağlamış ve çalışanlarına akademik yayınlara da ulaşma imkanı vermiştir.
İş dışında çalışanlarının sosyal hayatına yönelik çalışmalarına da devam eden Uğurlu Oto Cam aylık paylaşım yayınları, sosyal faaliyetlerine hızla devam etmekte, çalışanların ailelerini de Uğurlu ailesinden olduğu bilinci ile eğitim planlarına aileleri de dahil etmektedir.”
‘İLKLERE DEVAM EDİYORUZ’
Uğurlu Oto Cam’ın Türkiye’de cam sektöründe ilkleri gerçekleştirmeye devam ettiğini vurgulayan Serdar Tufan şunları kaydetti: “Uğurlu Oto Cam 2006 yılını atılım yılı addettiğini geçen yıl ilan etmişti. 2006 yılı hedeflerine ulaşmakla birlikte 2007 yılında da hedeflerini büyütmeye devam etmektedir. ISO 16949 çalışmalarının hazırlığına başlamış ve sağlam temeller üzerine oturtmaktadır.
Türkiye’de ilk kez QL 511.21.02 Demiryolu Araçları Güvenlik Camları Kalite Standardına sahip olan Uğurlu Oto Cam, Kalite Yönetim Sistemini elektronik ortama taşıyarak herkesin ulaşabileceği bir yapı oluşturmuştur.”
7 GÜN 24 SAAT MÜŞTERİNİN YANINDA
Sigortalar Bölüm Koordinatörü Serdar Tufan, Uğurlu Oto Cam’ın müşteri memnuniyetini artırma yönünde yaptığı çalışmaları şöyle sıraladı: “Uğurlu Oto Cam, 7 gün 24 saat müşterisinin yanında olma sözünü vermiş ve bu sözü 444 00 70 numaralı “Hasar İletişim ve İhbar” hattından gerçekleştirmektedir. Bu sisteme direkt olarak sigortalılar, sigorta şirketleri, acenteler ve bayiler ulaşarak, oluşan cam hasarının giderilmesi ile ilgili sorunlarını aktarmaktadırlar. Çağrı merkezi tarafından, sigortalının bulunduğu il, ilçe ve semt bilgileri alınarak en yakın Uğurlu Oto Cam bayisine yönlendirilmekte ve aynı anda ilgili bayiye bilgiler aktarılmaktadır.”
MOBİL ARAÇ HİZMETİ
“Müşteri memnuniyetini en iyi düzeyde sağlamak için, gerekli durumlarda sigortalının talebi üzerine, Uğurlu Oto Cam’ın mobil araçları, sigortalının bulunduğu adrese en kısa sürede ulaşmakta ve cam hasarlarına yerinde müdahale etmektedir” diyen Tufan şöyle devam etti: “Türkiye’nin her yerinden gelen her çağrıyla ilgili çeşitli bilgileri işleyen ve raporlayan sistemlere sahip Uğurlu Oto Cam sigortalılara ‘Müşteri Memnuniyet Analizleri’ yaparak, bu bilgileri Uğurlu Hasar Takip Sistemi ile kayıt altına almakta ve denetlemektedir. Uğurlu Çağrı Merkezi’nin verimliliğinin artırılması için çağrı merkezinin teknolojik alt yapısı sürekli denetlenmekte ve gerekli operasyonel iyileştirme çalışmaları yapılmaktadır.”
ONLİNE HASAR İHBAR SİSTEMİ
Çağın gereklerine ayak uyduran Uğurlu Oto Cam’ın müşterilerine internet üzerinden online hasar ihbar hizmeti sunduğunu belirten Serdar Tufan şunları söyledi: “Sigortalıyla iletişim, sigortalının www.ugurluotocam.com.tr. adresinden ‘Sigortalı Hasar İhbar’ sistemine tıklayarak gerekli bilgileri girmesiyle başlamaktadır. Uğurlu Oto Cam ekibi tarafından sigortalıya en kısa sürede geri dönüş yapılarak cam hasarı kısa sürede karşılanmaktadır.”
BAYİ HASAR İHBAR SİSTEMİ
Serdar Tufan, sistemin bayilerle ilgili işleyişi konusunda da şu bilgileri verdi: “Uğurlu Oto Cam, tüm Türkiye’ye yayılmış bayiler ile iletişimlerini hızlı bir şekilde sağlayarak müşterinin kısa sürede ve sorunsuz hizmet alabilmesini sağlamak amacıyla, bayilerine internet üzerinden online hasar ihbar hizmeti sunmaktadır. Bayiler www.ugurluotocam.com.tr adresinden “Bayi Hasar İhbar” sistemine tıklayarak sorunsuz bir şekilde sigortalının hasar dosya numaralarını ve fiyat onaylarını alabilmektedirler.”
SİGORTA ŞİRKETLERİNE VGS (VERİ GÖRÜNTÜLEME SİSTEMİ)
Sigortalar Bölüm Koordinatörü Serdar Tufan, Uğurlu Oto Cam’ın sigorta şirketlerine yönelik olarak başlattığı Veri Görüntüleme Sistemi (VGS) konusunda da şu değerlendirmeyi yaptı: “Uğurlu Oto Cam müşteri ve bayileri kadar, anlaşmalı oldukları sigorta şirketlerine de büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Sigorta şirketleri, www.ugurluotocam.com.tr adresinden ‘Sigorta Şirketleri’ sistemine tıklayarak tüm sigortalıların hasar dosyalarına ait her türlü bilgi ve raporlara ulaşabilmektedirler.”
“Hızla gelişen bilgi çağına ayak uyduran Uğurlu Oto Cam 2007’de yalnızca çağrı merkezi hizmeti ile değil teknolojinin izin verdiği her platformda sigortalılara hizmet vermeyi hedeflemektedir” diyen Tufan sözlerini şöyle noktaladı: “Hedeflerini, sigorta şirketlerinin beklentilerinin ötesine taşımayı planlayan Uğurlu Oto Cam her alanda gelişmeleri yakından takip etmektedir. Uğurlu Oto Cam, değerli müşterilerin, değer yaratan süreçlerle ortaya çıkan ürün ve hizmetleri hak ettiği bilinci ile çalışmaktadır.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder