25 Ocak 2008 Cuma

Uğurlu Oto Cam, hasar ihbarının tamamını internet üzerinden alacak


Sigorta sektörüyle işbirliğine yönelik öncü işlevini sürdüren Uğurlu Oto Cam'ın nisan ayında başlattığı "Sigorta Bilgilendirme Toplantıları"nın sona ermesinin ardından değerlendirmede bulunan Sigorta Koordinatörü Serdar Tufan, sigorta sektörüyle çözüm ortaklığı konusunda en iyi seviyeye gelmeyi amaçladıklarını vurguladı.

"5 ayrı şehirde 9 bölge müdürlüğüne bağlı bayileri sigorta konusunda bilinçlendirmek amacıyla düzenlediğimiz toplantılarda başarılı olduk" diye konuşan Serdar Tufan, Uğurlu Oto Cam'ın 2007 yılına hizmet kalitesini yükseltme hedefiyle başladığına işaret ederek, şu bilgileri verdi: "Sigortacılığa önem veriyoruz. Sigorta Bilgilendirme Toplantıları hizmet kalitemizi yükseltme çalışmalarının önemli aşamalarından biriydi. Türkiye genelinde hizmet veren 250'nin üzerinde bayimizin katıldığı toplantılarda; özellikle sigortalılara hizmet konusunda yapılması gerekenler masaya yatırıldı. Bayilerimize sigortalılara hizmetin önemi anlatıldı ve karşılaşılan sorunlar değerlendirildi. Toplantılara katılan bayilerimiz, işlerine sigorta şirketlerinin onlardan neler beklediğini bilerek ve sigorta konusunda daha bilinçlenerek döndüler."

Müşteri memnuniyeti ölçümü yapılıyor

Sigortalılara hizmet sunarken, görev bilinciyle hareket ettiklerine dikkati çeken Serdar Tufan, hasar aşamasını takiben işleyen süreci şöyle özetledi: "Direkt olarak sigorta şirketleri, sigortalılar ve yetkili acenteler ile iletişim sağlıyoruz. Bayilerimiz, sigorta şirketlerinin istediği evrakı hazırlarken, sigortalıya yardımcı oluyor; hasarla ilgili fotoğrafların çekimi ve fotokopi işlemleri servislerimizce yapılıyor. Cam değişim işleminin bitmesiyle araç teslimi ve bilgilendirme de sağlanıyor. Hazırlanan hasar evrakının Uğurlu Oto Cam Sigorta Departmanı'na ulaşmasıyla birlikte, gerekli araştırma ve incelemeler yapıldıktan sonra, ilgili sigorta şirketine ulaştırılıyor. İşlemlerin tamamlanmasının ardından müşteri hizmetleri bölümünce sigortalıya ulaşılarak, müşteri memnuniyeti ölçümü yapılıyor."

İhbar hattı 7 gün 24 saat çalışıyor

Uğurlu Oto Cam'ın öncü bir anlayışla başlattığı 444 00 70 hasar ihbar hattının hizmet kalitesini artırdığını vurgulayan Serdar Tufan, sistemin işleyişiyle ilgili şu bilgileri verdi: "444 00 70 Oto Cam Hasar İletişim ve İhbar Hattı ile 7 gün 24 saat Türkiye'nin her yerinden sigortalılara daha kolay hizmet sunuyoruz. Hasarı olan kişinin tüm mağduriyeti, sadece bu numaraya ulaşmasıyla gideriliyor; hasar ihbarını alan personel tarafından sigortalının bulunduğu il, ilçe ve semt bilgileri alınarak, en yakın Uğurlu Oto Cam montaj istasyonuna ve aynı anda ilgili montaj istasyonuna aktarılıyor. Böylelikle, sigortalının cam değişimi için gerekli çalışmalar hızlı bir şekilde başlatılmış oluyor."

Yeni bir sisteme yakında geçilecek

Bölge müdürlükleri ve montaj istasyonlarında başlayan yenilenme çalışmalarının; İstanbul-Maslak, Konya ve Adana bölgelerinde sona erdiğini kaydeden Serdar Tufan, "Ankara'da yeni bölge müdürlüğü için bir yer tutuldu. Eylül ayından itibaren faaliyete geçirmeyi planlıyoruz. Sigortalıların ve acentelerin Uğurlu Oto Cam'a daha çabuk ve kolay ulaşmasını sağlayacak ilave yeni bir sisteme önümüzdeki günlerde geçmek üzere çalışmalar da yapıyoruz. Bayilerin hasar ihbarıyla ilgili internet kullanım oranı yüzde 85; önümüzdeki günlerde ihbarların tamamını internet üzerinden almayı planlıyoruz" dedi.

Hiç yorum yok: